2011 m. lapkričio 28 d., pirmadienis

Ramunės tortas

Laaabai skanus ir lengvas tortas, vienos nuostabios mamytės iš SM, kurios vardu aš jį ir pavadinau :)) Ačiū už receptą, Ramune ;) 


Lakšteliams: 
2 kiaušiniai
1 trynys
1 šaukštas vanilinio cukraus
2 šaukšteliai sodos
2 šaukšteliai citrinos rūgšties - nugesinti sodai
1 indelis kondensuoto pieno
100 g margarino
8 šaukštai miltų

Kiaušinius išplakti su vaniliniu cukrumi ir dėti sodą sumaišytą su citrinos rūgštim, palaukti kol soda nusigesins. Tada supilti kondensuotą pieną ir tirpintą margariną, viską gerai išmaišyti ir suberti miltus. Tešla turi gautis tirštos grietinės konsistencijos.
Įkaitinti orkaitę iki 190 -200*C temperatūros ir ant kepimo popieriaus deti po 2 šaukštus (ar 3 šaukštus, pagal norimą torto dydį) tešlos ir plonai ją išlygini (aš ant kepimo popieriaus apsibrėžiu norimo dydžio apskritimą) ir kepti, kol gražiai pagels. Kepa labai greitai, apie 7 min.

Apytiksliai išeina 8-9 lakšteliai, priklausomai nuo skersmens.



Kremui:
1 litras grietinės
1 stiklinė cukraus
0,5 indelio konservuotų ananasų
2 kiviai (jei nededame ananasų, galima dėti 5 kivius)
1 citrina

Kiviai supjaustomi, nuplikomi verdančiu vandeniu ir paliekami atvėsti.
Grietinė plakama iki standumo su cukrumi, tada dedami vaisiai ir nulupta, supjaustyta citrina.

Lakštelius (sulaistyti jokiu būdu nereikia) pertepame kremu, papuošiame pagal savo fantaziją ir dedame į šaldytuvą.



Skanaus!

P.S. aš truputėlį mažinu cukraus kiekį, nes man per saldu. bet čia jau skonio reikalas.
Tik aš vis iškepu per mažo skersmens ir per daug lakštelių, kuriuos visus ir sudedu, tai mano tortukai buna laaabai aukšti, bet svarbu skanūūūūs :)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą