2013 m. balandžio 2 d., antradienis

Tortas 'Slyvos šokolade'



Kepimo forma - 28 cm skersmens.
Stiklinė - 250 ml.

Biskvitams:
1 indelis kondensuoto pieno 
2 kiaušiniai
1 stiklinė miltų    (160 g)
3 v.š. su kaupeliu kakavos
1 a.š. sodos (nugesintos)

Pertepimui:
500 g džiovintų slyvų  (sumaltų mėsmale) 
1 st. cukraus
1 st. graikiškų riešutų (kapotų arba sumaltų)
700 g grietinėlės  (sunaudojau <1,5 indelio po 420g)
citrinos rūgštelės pagal skonį


Biskvitui skirtus produktus išmaišome mikseriu vidutiniu greičiu.
Pasidaliname tešlą į 4 lygias dalis, kepsime atskirai kiekvieną lakštelį.
Pilame plonai tešlos į, ištiestą kepimo popieriumi, formą.
Kepame 15 min. 200*C temperatūros orkaitėje.



Išsiplakame grietinėlę su cukrumi ir rūgštele.
Sudedame maltas slyvas ir lėtai paplakame, kol išsimaišys.
Beriame riešutus, lėtai išmaišome šaukštu.

Biskvitus sulaistome kava (galima įpilti brendžio).  
Sunaudojau maždaug 300 ml kavos.

Lakštus sutepame kremu. Aplyginame torto šonus ir viršų. 



Puošiame pagal fantaziją.



Skanaus!



P.S. Pirmą kartą pabandžiau šokoladine tvorele apjuosti tortą. 
Tvora gavosi kiek per aukšta, bet labai patiko, ir visai nėra sunku ją pasidaryti, kaip man atrodė ;)
Grietinėlės kremui galima drąsiai sunaudoti 2 indelius, nes pertepimai gavosi kiek plonoki. 
Nuostabaus skonio tortas, kas mėgsta šokoladą ir džiovintas slyvas ;) 


Šaltinis: SM tortų tema - Cipsiuko receptas, na, o puošimą kopijavau iš čia.

13 komentarų:

  1. Net skonį pajaučiau;)
    Man jis jau gražus vien tik kremu apteptas, taip įdomiai atrodo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iš tiesų, tai galima ir minimalistiniu stilium puošt ;))

      Panaikinti
  2. wau, kaip skaniai ps tave atrodo, as ir labai jau senai noriu ji isbandyti, bet vis nustumiu i sona, bet jei sakai verta gal sekantis bus sis ?:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dzievuleliau kaip cia skaniai atrodo!!!! Saugaus!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Žinokit, man jis - dieviškassssss. Kas nemėgsta slyvų, tam tikrai nepatiks.
    O šiaip, labai drėgnas, labai minkštas ir tikrai laaabai skanus tortas ;)
    Šokolado, džiovintų slyvų ir žemės riešutų mėgėjoms ;))
    Aš kepsiu tikrai dar ne kartą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, jau kepuos biskvita :) bet pertepsiu kaip Daivute, su mascarpone ir grietinele. Laukiu nesulaukiu :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pas mane slyvų dvigubai, ir maskarponės nėra ;)
      Kitą kartą pabandysiu ir aš su mascarpone ;)

      Panaikinti
    2. Nesigavo :( ismeciau lauk, tiesiog kepiau biskvita ne kaip tu o viena ir pjoviau. Bet nebuvo daug ka atrodo pjaut, tai tik i 2 dalis sugebejau perpjaut. Rodos sulaisciau gerai, bet lakstai vistiek sausi ir per stori gavos! Manau jog tikrai idealiausia pagal tave biskvitus kepti. Pertepimas tai liuks, tik man kaip nemegstanciai labai riebiau, mascarpones perpadauginau :o zodziu, duona issikepti man lengviau :)

      Panaikinti
    3. Aguonele, na būna ir man visko ;)
      Pjauti biskvitą reikėtų jau po iškepimo gerai atvėsintą, kitą dieną. Bet aš beveik visada kepu atskirais lakšteliais, aišku, tokius - kur biskvitas ne vien iš kiaušinių, tai man gaunasi visad.
      Dėl mascarponės sutinku, su ja riebiau tikrai. O kodėl norėjai būtent su ja?
      Aš dažniausiai darau tik su grietinėle ir dėjau (pagal Cipsiuka) tuos visus 500 g slyvų - buvo tikrai superrrr.
      Su mascarpone gaminu tik tą tikrąjį mascarponės tortuką, o kituose - jos kiekį keičiu plakama grietinėlė.

      Tikiu, kad tau tikrai gausis, kai užeis vėl noras bandyt ;)

      Panaikinti
  6. Aguonele,ne tu viena ismetei lauk,as irgi istrenkiau visa torta i siuksliu deze.pirmiausia blogai padariau,kad bandziau kept per dvi formas,galbut jei buciua kepusi vienoje,tada butu lygiau susipjauste vsikas,beto biskvitas kaip ''kempine'',labai geria suliejima visa , tad itariu cia jo pagailejau,o galiausiai kremas,na kazkoks totalus fiasko buvo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Brigita, labai gaila, kad nepavyko. Man tai jis toooks skanus, tiesiog mano svajonių tortukas, kepiau aš jį kokius 3 kartus, ir niekada nebuvo jokių fiasko.
      Biskvitus aš kepu visus plonučius, 4 atskirus, man taip patogiau, ir recepto autorė taip rekomendavo.
      Šis torto receptas iš SM Cypsiuko, kiek kepiau jos tortų - visi man gavosi :)

      Panaikinti
  7. Sveika Jolanta,sitas tortas kolkas mano mylimiausias.Gavosi is pirmo karto.Tik cukraus i krema deciau kiek maziau nei stikline.Kremas pasigamina labai paprastai,tik su plonyciais biskvitais reikia ilgiau pazaist kol iskepi.O siap tai nereikia ismest ir per daug padziuvusiu biskvitu,kaip cia kazkurios rase,gausiau sulaistai ir suminksteja.Tik savo elektrinej orakaitej kepiau zymiai trumoiau apie 8 min.su ventiliatorium,190 C.Bandykit tikrai vertas ideto darbo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) na, man nereikėjo nei karto išmesti, normalūs tie biskvitai ;)

      Panaikinti